آزمایشگاه کالیبراسیون آزمون سنج دقیق در سال 1391 با اتکاء به بیش از سه دهه سابقه فعالیت شرکت آزمون ساز مبنا که جمعی از متخصصین با 30 سال تجربه در حوزه تولید، نصب، تعمیر، راه اندازی و کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی مقاومت موادو مصالح می باشند، موفق به تاسیس آزمایشگاه کالیبراسیون با مجوز رسمی و تحت نظارت مستقیم مرکز ملی تایید صلاحیت ایران و اداره کل استاندارد استان تهران و با گواهینامه های تایید صلاحیت ISO/IEC 17025 به شماره NACI/Lab/614 و T/2546 در زمینه های تخصصی کالیبراسیون (نیرو، فشار، ابعاد، حجم، اوزان، رطوبت) شده است.

واحد فنی آزمایشگاه از بدو تاسیس با تکیه بر مهندسین خلاق و کارشناسان مجرب در زمینه کالیبراسیون با ایجاد شرایط محیطی استاندارد و کنترل شده و تجهیزات مرجع به روز و قابل ردیابی به استاندارد های جهانی، آمادگی هرگونه همکاری در زمینه کالیبراسیون ابزارهای اندازه گیری در جهت ارتقاء سطح کیفی کلیه مراکز را با شرایط ویژه اعلام می دارد.

هدف از تاسیس این آزمایشگاه توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد سازی و اندازه شناسی در امور تولیدی و صنعتی کشور، ارتقاء ضریب اطمینان و کیفیت کلیه ابزارهای اندازه گیری می باشد.

راهنمایی و ارائه خدمات مشاوره ای، کاربردی ترین محصول با توجه به شرایط 

ادامه مطلب

ارائه انواع روش های خدمات پس از فروش کالیبراسیون آزمونسنج توانسته نظر بسیاری از مشتریان را جلب کند.

ادامه مطلب

کالیبراسیون، ویژگی های عملکردی یک تجهیز، سیستم را مشخص می کند. این مهم معمولا از طریق مقایسه با استانداردهای اندازه گیری قابل استعلام می باشد.

ادامه مطلب

دارای گواهینامه تأیید صلاحیت آزمایشگاه از مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران به شماره گواهینامه تأیید صلاحیت NACI/Lab/614 می‌باشد.

ادامه مطلب